Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане от главата на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    биелните лагери се чуват като кррррррррррррр при отпускане на газта на празен ход

    Comment


    • #32
      Точно същото го имам аз и предполагам че от това имам и лоша вибрация на колата в обороти и тресене на вратите на 900 оборота. Колко струва подобно нещо и кое трябва да се отвор скоростната кутия или? Благодаря ти много!
      Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

      Comment


      • #33
        Сега се връщам от сервиза. Обявиха ми цена от 1300- 1400лв за ремонта. Казаха че само частите които очакват да се сменят са от порядъка на 600-700лв.
        Май ще се ориентирам към търсене на друг двигател. Трябва да се шлайфа вала, ама незнаят ще стане ли след шлайфането. Пък нямат представа ще трябват ли биели(щото ако трябва ще трябва да са пак комплект а не само една) абе почва се със условията и уговорките като свалят скоростната там не сезнае какво ще трябва, като свалят съединителя там не се знае какво ще трябва и т.н. Казах им , че ако имам достатъчно средства ще си купя друг който да карам още 6 години, ама нямам и ако ще го правя трябва да стане в рамките на 1000лв.
        Та ако някой знае читав двигател дайте инфо да видим какво може да се направи по въпроса.
        sigpic
        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от KARTaL Покажи съобщение
          Точно същото го имам аз и предполагам че от това имам и лоша вибрация на колата в обороти и тресене на вратите на 900 оборота. Колко струва подобно нещо и кое трябва да се отвор скоростната кутия или? Благодаря ти много!
          Пост №33 ти отговаря

          ---------- Post added at 04:35 ---------- Previous post was at 04:34 ----------

          Наистина всичко е условно докато не се свали двигателя

          ---------- Post added at 04:36 ---------- Previous post was at 04:35 ----------

          Наистина всичко е условно докато не се разглоби целия двигател

          Comment


          • #35
            Какво стана колега, някакво развитие на нещата или пренасочи финансовия ресурс към следващия автомобил ?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #36
              Здравейте колеги.
              Събрах малко средства и реших да опитам с ремонт. Вчера 12.09.16г закарах с репатрак колата на майстор. С него се договорихме, че ще огледа двигателя и всичко свързано с ремонта и ще ми се обади дали става (най вече ще извика шлайфист за вала да каже дали ще стане със шлайфане) за ремонт. На този етап се спряхме на цена 800лв за ремонта. След подробното оглеждане вече ще конкретизираме окончателна сума. Този сервиз ми го препоръчаха приятели , че майстора бил много добър по двигатели на jtd.

              И един въпрос майстора каза , че ако има проблем с шлайфането може да се наложи да се смени цяло долнище ( предполагам говори за блока). Та питането е съвместими ли са всички 166 долнищата или само от джтд 150 коня може да се сложи и ориентировъчно за какви пари говорим. Питам за всеки случай, но се надявам да не се налага.
              sigpic
              Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
              АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
                Здравейте колеги.
                Събрах малко средства и реших да опитам с ремонт. Вчера 12.09.16г закарах с репатрак колата на майстор. С него се договорихме, че ще огледа двигателя и всичко свързано с ремонта и ще ми се обади дали става (най вече ще извика шлайфист за вала да каже дали ще стане със шлайфане) за ремонт. На този етап се спряхме на цена 800лв за ремонта. След подробното оглеждане вече ще конкретизираме окончателна сума. Този сервиз ми го препоръчаха приятели , че майстора бил много добър по двигатели на jtd.

                И един въпрос майстора каза , че ако има проблем с шлайфането може да се наложи да се смени цяло долнище ( предполагам говори за блока). Та питането е съвместими ли са всички 166 долнищата или само от джтд 150 коня може да се сложи и ориентировъчно за какви пари говорим. Питам за всеки случай, но се надявам да не се налага.
                Имах го твоят проблем, ама с бензин. Пълен ремонт (сегменти, гумички, биелнилагери, основни, шлайфания - 1200лв с ремъци и ролки барабар)
                Валът отиде на 1-ви ремонт. След това двигателят запя

                Comment


                • #38
                  Колеги оказа се , че трябва да сменям и бутала ( или поне бутало на 5ти цилиндър). Майстора каза, че било много изядено и ако затвори с него двигателя ще го отваряме след 20 000 км. Но пък и той потвърди че главата е в добро здраве и може да се ползва. Лошото е че за да сменя бутало/ла трябвало да се тарират и напаснат , а това били още пари. Каза че може да стигне до 2 000 лв. целия ремонт. И той се чуди на толкова много неща за ремонт - няколко пъти повтори , че тия двигатели били много яки. Е както и да е, реших да не ремонтирам, ще сменям двигателя като цяло. Тук е момента да спомена колегата Classicalfamaniac, с който се разбрах за цял двигател и да му благодаря предварително. Във вторник ще го получа и живи здрави майстора ще го сложи. Ще пиша какво се получава след ремонта.
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment


                  • #39
                    Здравейте колеги. Имам развитие с ремонта. Новия двигател е оборудван вече с моите системи. Обаче излезна още нещо, а именно, решихме по препоръка на майстора да пратим дюзите на преглед на стенд. Онзи ден са се върнали от проверката и се оказва че едната дюза изобщо не е за моя двигател, по данни от Classicalfamaniac за моя двигател са с номер 119 , а майстора ми показа тази дюза нейния номер е 019. от стенда са казали че най вероятно заради това е тръгнал двигателя ми, тя изобщо не била за 2,4 JTD двигатели тая. Та така сега търся читава дюза за моядвигател с номер 119 за 2,4 JTD 150 коня. Ще потърся и в раздел продава , но ако някой има или знае от къде да казва на лично или тук.

                    п.с. Питах Classicalfamaniac , но той каза че има само 068 и неможе да ми даде на този етап.
                    sigpic
                    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                    Comment


                    • #40
                      Здравейте отново колеги.
                      Да попитам никой ли няма информация за дюзата която търся, важно ми е.
                      благодаря предварително.
                      sigpic
                      Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                      АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                      Comment


                      • #41
                        И накрая да кажа че колата вече е в движение. Сега се прибирам от сервиза, малко по гърлен ми е звука който издава, преди беше по тиха някак си. Сега два три дни ще я разходя из града да видя как се държи и да направя една засечка за разход на гориво. Излезла е и грешка на еърбега, ма сигурно е от това че е бил без ток, ще ида да я изчистят. Ще проверя климатика работи ли, абе ще има напасване. А да споделя майстора каза, че е блокирала шайбата на генератора и неможе да го разтовари, трябвало да я сменя възможно най скоро. Някой да знае дали може да се раздвижи или друга трябва да взимам. Ако трябва друга колко ще струва ориентировъчно.
                        sigpic
                        Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                        АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                        АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                        Comment

                        Working...
                        X